Program rozvoje rychlých železničních spojení ČR

Zdroje:

Audit Evropského účetního dvora

Program rozvoje rychlých spojení (RS)

Kategorie: Analýza

guest
1 Comment
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Novák
Jan Novák
7 měsíců před

Zajímavé je, že dálnice a silnice prvních tříd včetně obchvatů, které pojmou méně osob, a tedy jsou investičně dražší, do svého výpočtu nákladů ani půjček nepočítáte.

To je naprosto v pořádku, že se tady investují miliardy s mnohem nižší návratností.

Ale u ekologičtější a kapacitnější železnice vám to najednou vadí.

Blbá otázka: Zruinovala výstavba dálnic a obchvatů českou ekonomiku, nebo ji pozvedla.
Že by ji pozvedla?

Vaše celkové předpoklady jsou tedy chybné, protože odmítáte započítat celkový přínos do ekonomiky, muktiplikační efekt na vybraných daních.

Vy prostě stále chcete jezdit na koni děj se co děj.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x