STOP VysokoRychlostní TratiSTOP VysokoRychlostní Trati
  • Úvodem
  • Aktuality
  • O NÁS
    • KDO JSME
    • NAŠE PRINCIPY A CÍLE
    • POHÁDKA O VRT
    • DŮLEŽITÉ OTÁZKY
    • Kontaktuj nás
    • Zásady ochrany osobních údajů
  • VRT v ČR
    • VRT v České republice
    • Mapa trasy
    • VRT01 – Praha – Nymburk
    • VRT02 – Praha – Brno
    • VRT04 – Osová Bítýška – Šakvice
    • VRT06 – Osek nad Bečvou – Hranice
    • VRT07 – Hranice – Ostrava
    • VRT08 – Oleško – Praha
    • VRT09 – Krásný Les – Ústí nad Labem
    • SŽ Dokumenty
    • Manuál zvídavého občana
  • PETICE
    • Znění petice
    • Chci podepsat PETICI
    • Pravidla šíření petice
  • ČTI A STAHUJ
    • Aktivity a memoranda
    • VRT analýzy a prezentace
    • VRT v médiích
    • VRT v zahraničí
    • VRT a životní prostředí
  • Podpoř nás

Projekt VRT – analýza

Publikoval(a) stopvrt dne 2021-04-082021-04-08

Program rozvoje rychlých železničních spojení ČR

Zdroje:

Audit Evropského účetního dvora

Program rozvoje rychlých spojení (RS)

Tisk 🖨 PDF
Kategorie: Analýza
Značky:AnalýzaEkonomika

0 komentářů

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Související příspěvky

“více než 130 tis. cestujících za den – Správa železnic”

Fantazie se setkává s realitou. Tento graf ukazuje skutečný počet cestujících na vysokorychlostní železnici  v jiných zemích a předpokládaným počet cestujících dle predikce Správy železnic. Bez těchto cestujících nemají žádný obchodní případ. Bez platného obchodního Číst více…

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • coderwall

Odkazy:
vrtczech.cz | koridord8.cz | vrt.wtf


Hestia | Developed by ThemeIsle